Dash | Follow
Hello Kitty

Welcome to my simple triple blog,i'mIera. Thanks for visited my blog,nice to meet you,leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner stuff VVIP Back


Cbox





Credit
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Asha


Rahsia Saya Yang Awak Tak Tau


Assalamualaikum , kita nak cerita pasal seseorang yang sangat penting dalam hati kita tapi kita tak tau adakah kita pun penting dalam hidup dia ataupun dia cuma berpura-pura  .

Untuk pengetahuan awak saya sayangkan awak sangat-2 , saya tak pernah bermaksud nak sakitkan hati awak . Actually , saya tak ada adik angkat pun awak . diorang tu semua kawan-2 saya . saya anggap diorang macam adik saya sendiri , diorang lebih dari seorang kawan yang memahami . saya takut saya tak boleh jadi kakak yang baik sebab tu saya tak nak ambik adik angkat . Kenapa tak bagitau ? sebab saya tak nak awak tau . sebab nanti awak mesti cakap saya sengaja cakap macam tu sebab nak jaga hati awak , saya tau .

Kalau sebanyak mana pun adik angkat saya , saya bukan orang yang pelupa . kalau saya tak setia saya takkan suka yoseob selama ini . hehe
saya sedih sangat bila dengar awak sakit , bila dengar awak sedih . awak marah .
saya kecewa bila awak cakap awak rasa macam orang bodoh sebab awak kena percaya dan sayang saya walaupun saya dah banyak sakitkan hati awak . kalau awak tak penting , kenapa masa kita gaduh dulu , saya nak berbaik dengan awak . kenapa ?

kenapa semua orang yang saya sayang berakhir dengan menyakiti hati dan perasaan saya ?
saya tak faham kenapa saya kena hadapi semua ni ? kenapa kawan yang saya percaya beakhir dengan kutuk saya di twitter , facebook , blog dan bla bla bla ..
dan saya sangat sedih bile tau awak salah satu daripadanya . i think im wrong when i love my friend more than myself , i even dont care if i do something just for save my friend's life ,

saya just buat post tu sebab dia buat post pasal saya , tak de kena mengena dengan awak lah , kenapa mesti ada salah faham ? kalau awak baca post ni , saya harap awak faham apa alasan saya selama ni . saya harap awak dah tau apa rahsia saya yang awak tak tau . bila saya cuba baik dengan awak , awak marah . tapi saya tak kisah sebab saya suka awak jealous sebab saya tau awak sayangkan saya . saya tak kisah awak marah saya sebab saya memang dilahirkan untuk dimarah .


CREDIT TO : NURUL FARAHANIS BINTI MUHAMMAD AZAHARI <3