Dash | Follow
Hello Kitty

Welcome to my simple triple blog,i'mIera. Thanks for visited my blog,nice to meet you,leave your footstep at my cbox, Do follow :)


Menu

owner stuff VVIP Back


Cbox





Credit
Template by Atin Tory
Image by We?it.
Help by Asha


dua hari dah :)

assalamualaikum ,
dah baca tajuk tu ? yang mane ? yang kat atas tu lah , dah baca belum ? dah ? baguihh !

actually tajuk tu sebab kita nak bagitau yang kita dah dua hari tak sekolah . ponteng ? tak lah .. demam , tak larat bangun , baring je pagi sampai malam . i miss my friends a lot . especially wawa <3 hehe :)
rindu nak dengar ketawa amalina , senyuman alina , rindu sangat-2 .
family kita tengah diselubungi kesedihan lepas kehilangan dua orang saudara dekat dalam masa yang terdekat ni . tak sedih pun :P ,

kita nak story ni , pada sesiapa yang ada salah faham or tak suke or benci dengan kita , cakap je ye ? jangan nak jadi backstrabbers pulak . i hate that ! i give you a chance to tell me the truth , so why dont you take that chance , i will not angry with you as long as you jujur . ( tak tahu dalam bahasa inggeris ape )
 okaylah , cute ladies and gentleman , i have to stop now , because i got to do something , but i will update new post in a few days , wait and see okay ? bye <3

_________________________________________________________________________________

Wawa : kau kawan yang baik , thanks a lot sebab sudi jadi kawan kita , begitu juga Amalina dan Alina dan Fatin dan Aisyah dan Hureen dan Wani dan Farah dan Hainies dan Ain dan Lin . thanks a lot girls , i love u guys :P . tolong doakan saya mendapat keputusan cemerlang dalam PMR iaitu 8A tau ?

_________________________________________________________________________________